سوال اول

————————————————————————————————-

تست افسردگی آنلاین : در حقیقت میزان افسردگی فرد را می سنجد. تست افسردگی آنلاین بک شامل 21 پرسش می باشد که در زمینه خلق، اشتها، خواب و .. شما را می سنجد.

در حال حاضر تعریف افسردگی بر اساس یک نظام توصیفی است. پژوهشگران افسردگی را با توسل به نشانگان شما – چگونه فکر، احساس و عمل میکنید تعریف می کنند. روش توصیفی، توافق بين افراد حرفه ای را آسان تر می سازد و روش مؤثری برای تعریف اختلال است.افسردگی گروهی از نشانگان رنج آور است که از حدود چند هفته تا سالها به طول می انجامند.

نشانگان افسردگی

این نشانگان را می توان در چهار طبقه قرار داد: 1- چگونه فکر می کنید یک دیدگاه منفی از خود، دنيا، آینده)، 2- بدن شما چگونه واکنش نشان می دهد (مشکل خواب و اشتها) 3- چگونه عمل می کنید (کندی، بی تفاوتی) و 4- چه احساسی دارید (غم، گناه، اضطراب).

افسردگی می تواند به سرعت رشد کرده و یا به آهستگی طی یک دوره چند هفته ای پیشرفت کند. برخی افسردگی ها خفیف هستند؛ شما ممکن است روند معمول زندگی را دنبال کنید اما احساس بد و احساس فقدان انرژی داشته باشید. زمانی دیگر ممکن است آنقدر افسرده باشید و احتمال خودکشی وجود داشته باشد که لازم شود تا در بیمارستان بستری شوید.

ویژگی اصلی افسردگی

ویژگی اصلی افسردگی حالت ذهنی منفی است که بر همه تجارب شما تأثیر می گذارد. شما ممکن است خیلی گریه کنید، حتی بدتر از آن، بخواهید گریه کنید ولی نتوانید. خرده کاری های ساده نیاز به تلاش زیاد داشته و مسائل روزانه به نظر طاقت فرسا می رسند. شما منتقد سرسخت خود شده و باور می کنید که برای کار بدی که مرتکب شده اید مستحق تنبیه هستید. این اختلال نه فقط ناتوان کننده که مشکل عمده سلامتی است، خطر ابتلا به افسردگی در طول عمر برای زنان ۱۰ تا ۲۵ درصد و برای مردان ۵ تا ۱۲ درصد است.

توصیه می شود برای درمان افسردگی به یک روانشناس خوب مراجعه کنید.

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید