تماس با من

آدرس مطب دکتر شهرزاد رشن:

تهران، پاسداران، خیابان دولت، بین اختیاریه و دیباجی جنوبی، پلاک 109، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه 3 غربی، واحد 23

تلفن هماهنگی: 22797836
شهرزاد رشن

انجام مشاوره توسط دکتر شهرزاد رشن در حیطه های زیر صورت می گیرد:

مشاوره پیش از ازدواج: 

مشاوره پیش از ازدواج با بررسی ویژگی های شخصیتی طرفین توسط روانشناس انجام می گیرد، در صورت لزوم از طرفین تست شخصیت و دلبستگی گرفته می شود، تا جزییات ویژگی های شخصیتی طرفین مشخص شود تا با دقت بیشتری بتوان خصوصیات مشابه هم و متضاد هم را تشخیص داد. تست شخصیتی که برای مشاوره پیش از ازدواج توصیه می شود تست شخصیت کتل است که حتما باید در کلینک و توسط روانشناس بررسی و تفسیر شود.

مشاوره طلاق:

در صورتی که افراد به هر دلیلی احساس کنند که زندگیشان با همسر خود دچار مشکل اساسی است و نمی توانند این رابطه را درست کنند و تصمیم به طلاق می گیرند به مشاور مراجعه می کنند که بررسی کند آیا این تصمیم درست است؟  راهی برای تصحیح کردن رابطه و ماندن در رابطه وجود دارد؟ تصمیم به طلاق چه تبعاتی برای هر یک از زوجین و فرزندان دارد؟ بعد از طلاق با وجود فرزند ارتباط چگونه باید باشد؟ و…

 مشاوره فردی:

  • درمان افسردگی
  • درمان انواع اختلالات اضطرابی : درمان اخنلال اضطراب اجتماعی (جمعیت هراسی) (Social Phobia)، درمان اختلال پانیک (وحشتزدگی) (Panic Disorder)، درمان گذر هراسی (Agoraphobia) ، درمان اختلال اضطراب فراگیر (Generalized Anxiety Disorder)، درمان انواع هراس اختصاصی (Specific Phobia) (درمان ترس از انواع حیوانات مانند عنکبوت، حشرات، سگ، درمان ترس از محیط طبیعی مانند ارتفاعات، طوفان و آب، درمان ترس از خون، تزریق، جراحت، درمان ترس از هواپیما، آسانسور و فضاهای بسته)
  • درمان وسواس: وسواس فکری و وسواس عملی در صورت خفیف بودن با روان درمانی قابل حل است، در صورتی که این وسواس ها در حدی باشد که عملکرد فرد را به کلی مختل کرده باشد در کنار روان درمانی احتیاج به دارو درمانی نیز وجود دارد. یک روانشناس خوب در حیطه وسواس عملی با استفاده از تکنیک های رفتاری به تدریج می تواند رفتارهای وسواسی را کم کند.
  • درمان انواع اختلالات شخصیت: اختلال شخصیت وسواسی، اختلال شخصیت نمایشی (هیستریانیک) ، اختلال شخصیت دور گزیین  و …
  • بهبود عزت نفس و اعتماد به نفس
  • درمان سوگ

[njwa_button id=”2234″]

زوج درمانی

تعیین وقت:

جهت تعیین وقت ملاقات با دکتر شهرزاد رشن و یا ارائه ی نظرات و پیشنهادات خود از طریق فرم زیر می توانید اقدام نمایید: