روانشناس ایرانی در استرالیا:

استرالیا ششمین کشور پهناور در دنیا است. جمعیت استرالیا حدود 25 میلیون نفر و زبان اصلی این کشور اینگلیسی می باشد. شاید پیدا کردن روانشناس ایرانی در استرالیا برای ساکنین آن آسان نباشد. استرالیا کشوری است که دین رسمی ندارد و قانون اساسی آن نیز باعث شده که دولت از تصویب هر قانونی که بر پایه دین باشد منع شود. پایتخت این کشوز کانبراست.

اگر شما در کشور استرالیا زندگی می کنید و می خواهید با یک روانشناس ایرانی مشاوره داشته باشید می توانید با رواندرماگر الهام مبینی به صورت مشاوره صوتی یا ویدیویی مشاوره بگیرید.

توجه داشته باشید که مشاوره به صورت تصویری و صوتی انجام می شود.

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

روانشناس ایرانی در استرالیا چگونه می تواند به ما کمک کند؟

مراجعه به روانشناس در صورتی که از هر یک از اختلال های خلقی رنج ببرید می تواند به شما کمک کند، مانند اختلال افسردگی، اختلال اضطرابی، وسواس، اختلال های جنسی(که در این راستا توصیه می شود به سکس  تراپ مراجعه فرمایید) و  اشکالات در ارتباط و …روانشناس ایرانی در استرالیا

ترس از صمیمت چیست و روانشناس چگونه می تواند به فرد کمک کند؟

در بسیاری از موارد افراد دچار ترس از صمیمت می شوند زیرا در زندگی گذشته خود وقتی که به افراد نزدیک شدند آسیب دیده اند، در بساری از موارد ترس از صمیمت ریشه در کودکی فرد دارد، به این معنا که در روابط خود در کودکی با مادر و یا پدر خود دچار مشکل بوده است، به طور مثال پدر و مادری که در کودکی فرد از هم جدا شده اند، پدری که خانواده خود را رها کرده است، مادر یا پدری که بی مسوولیت بوده اند و …

در این موارد در اکثر اوقات فرد در روابطش نیز شخصی را انتخاب می کند که خصوصیات شخصیتی پدر یا مادرش را داشته باشند، در نتیجه احتمالا همان الگوهای رفتاری تکرار می شوند، و بیشتر این باور در فرد شکل می گیرد که در ارتباط با افراد رها و طرد می شود و ثانویه به این موضوع ترس از صمیمت در وی تشدید می یابد.

روانشناس ایرانی در استرالیا و درمان افسردگی

برای درمان افسردگی از راهکارهای مختلفی استفاده می شود، باید ابتدا بررسی شود که آیا احتیاج به دارو درمانی است؟ اگر عملکرد فرد مختل شده باشد و افسردگی برای فرد پریشانی زیادی به همراه آورده باشد دارو درمانی توصیه می شود. البته موضوع مهم این است که دارو درمانی درمان برای افسردگی نیست، بلکه به طور مثال با افزایش سروتونین در زمانی که دارو مصرف میکنید باعث بهبود خلق شما می شود، ولی در صورتی که از روان درمانی استفاده نکنید و افکاری را که باعث به وجود آوردن افسردگی شده است اصلاح نکنید، افسردگی دوباره برمی گردد.

آیا افسردگی توسط روانشناس درمان می شود؟

ابتدا باید یادآوری بشود که افسردگی انواع مختلف دارد، در صورتی که افسردگی همراه با مانیا باشد، در کنار روان درمانی دارودرمانی نیز حتما توصیه میشود. در موارد دیگر روانشناس می تواند با پیدا کردن خطاهای شناختی در تفکر مانند فاجعه پنداری و .. به مراجع کمک کند تا با دید واقع گرایانه تری دنیا و دیگران و خود را ببیند.

به طور مثال فرد افسرده پیشگویی منفی دارد، در مورد اتفاقات آینده پیش بینی کاملا منفی دارد، و یا اینکه در مورد توانایی های خود دیدگاه منفی دارد. یک روانشناس ابتدا این خطاهای شناختی را شناسایی، سپس ریشه یابی و تصحییح می نماید.

 

شما احتمالا با این جستجوها به این مقاله رسیده اید:

روانشناس ایرانی در استرالیا، روانشناس خوب در ملبورن، روانشناس ایرانی در ملبورن، روانشناس ایرانی در سیدنی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید