تست اضطراب رایگان شامل 40 سوال می باشد.

توجه مهم: از سوال 1 تا 20 را با توجه به حالتتان در حال حاضر (در این لحظه )جواب بدهید. و از سوال 21 تا 40 را با توجه به حال عمومیتان در کل (در اغلب اوقات) پاسخگو باشید.

=============================================================

تست اضطراب رایگان :

1-احساس آرامش می­ کنم.

=============================================================

تست اضطراب رایگان هم اضطراب آشکار شما را می سنجد و هم اضطراب پنهان در شما را.

اضطراب آشکار میزان اضطراب در حال حاضر شماست و اضطراب پنهان میزان اضطراب کلی شما در زندگی.

برای درمان اضطراب راه حل های متفاوتی وجود دارد، در صورتی که از اضطراب بالایی رنج می برید که برایتان در حال حاضر غیر قابل تحمل است و عملکردتان را مختل کرده می توانید از راه حل دارو درمانی که توسط روانپزشک تجویز شود استفاده کنید، دارودرمانی و داروهای ضد اضطراب تا لحظه ای که از دارو استفاده می کنید باعث کاهش اضطراب می شود ولی درمان ماندگاری نیست.

درمان دیگر روان درمانی توسط یک روانشناس است، که در بیشتر موارد روانشناس در ابتدا ریشه یابی می کند و علل به وجود آمدن اضطراب فرد را پیدا می کند و سپس بررسی می کند که فرد از چه مکانیزم های دفاعی برای کاهش اضطراب خود استفاده می کرده که در حال حاضر دیگر این مکانیزم های دفاعی نمی توانند جلوی بروز پیدا نکردن اضطراب در فرد را بگیرند. و سپس از روش ها و تکنیک هایی برای کاهش اضطراب در فرد استفاده می کند.

البته باید به این نکته توجه داشت که میزان کم اضطراب در هر فردی ممکن است به وجود بیایید، اما وقتی که اضطراب باعث شود که عملکرد فرد مختل شود یا پریشانی برای فرد ایجاد کند حتما به یک روانشناس باید مراجعه صورت گیرد.

همراه با استفاده از دارو حتما به یک روانشناس خوب هم مراجعه کنید تا با روان درمانی بتوانید افکار و اتفاقات مرتبط با به وجود آمدن اضطرابتان را شناسایی و درمان کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید