روانشناس ایرانی در کالیفرنیا : ممکن است شما در کالیفرنیا  زندگی کنید و به یک روانشناس ایرانی در کالیفرنیا احتیاج داشته باشید.برای مشاوره تلفنی یا تصویری می توانید با دکتر ناقل(متخصص روانشناسی) تماس بگیرید.

دکتر ناقل(متخصص روانشناسی) دارای مدرک PHD روانشناسی، پروانه کار از سازمان روان شناسی ایران، عضو انجمن روان شناسان در ایران و با سابقه رواندرمانی و مشاوره بیش از ۱۰۰۰ مراجع هستند.

برای هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

روانشناس ایرانی در کالیفرنیا

چرا مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در کالیفرنیا را انتخاب کنیم؟

در روان درمانی و مشاوره به این دلیل که شخصی که می خواهد مشاوره بگیرد احتیاج دارد که بتواند به راحتی صحبت کند و از مشکلات درونی اش حرف بزند در نتیجه بهتر است که بتواند به زبان مادری اش صحبت کند، به همین خاطر توصیه می شود که به حای صحبت با یک روانشناس آمریکایی ایرانیان با یک روانشناس ایرانی صحبت کنند.

یکی از دلایل دیگر ترجیح روانشناس ایرانی در کالیفرنیا به جای روانشناس آمریکایی این است که فرهنگ از مواردی است که در روان درمانی بسیار مهم است و وقتی که روان درمانگر احاطه کامل به فرهنگ مراجع نداشته باشد چطور می تواند برای مشکلات او راه حلی بیاید یا حتی مشکلات و حرف ها و دغدغه های فرد را درک کند.

چه زمانی به مشاور و یا دکتر روانشناس ایرانی در کالیفرنیا مراجعه کنیم؟ 

چه زمانی فرد لازم است به روانشناس مراجعه کند و چه زمانی بهتر است که به روانشناس مراجعه کند؟

زمانی که فرد عملکردش دچار اختلال می شود لازم است حتما به روانشناس مراجعه کند، به این معنا که چه در حیطه روابط اجتماعی و چه در حیطه روابط کاری در صورتی که شخص دچار مشکل شود و یا احساس پریشانی در افکارش داشته باشد لازم است که سریعا از یک مشاور کمک گرفته شود.

در صورتی که احساس افسردگی می کنیم و از هیچ کاری لذت نمی بریم و یا احساس غم و ناراحتی را در اکثر مواقع روز حس می کنیم نیز لازم است به روانشناس مراجعه کنیم.

در موارد دیگر نیز از جمله وقتی که استرس داریم یا وقتی که دچار نشخوار فکری زیاد هم می شویم بهتر است به روانشناس مراجعه کنیم.

اشکال در روابط بین فردی نیز از دیگر موارد است. در بعضی موارد کمبود عزت نفس باعث ایجاد مشکلات می شود، در برخی موارد دیگر افراد در روابط مشکلات دار می مانند و نمی توانند تصمیمی برای جدایی بگیرند.

علاوه بر آن برای تصمیم گیری برای ازدواج و یا جدایی لازم است که به روانشناس مراجعه شود.

مشاوره صوتی و مشاوره آنلاین در زمینه های زیر صورت می گیرد:

مشاوره های فردی:

افسردگی، اضطراب ، وسواس و ..

کنترل خشم

بهبود اعتماد به نفس

مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره خانواده و زوج درمانی

مشاوره آنلاین یا مشاوره صوتی با روانشناس، کدام برای من بهتر است؟

انتخاب بین مشاوره به صورت آنلاین و مشاوره به صورت تلفنی کاملا یک انتخاب شخصی است. در صورتی که فرد وقتی رو در رو با مشاور صحبت کند احساس راحتی بیشتری کند مشاوره ویدیویی توصیه می شود.

شما از طریق روانشناس با تله های زندگی خود آشنا می شوید:

این تله ها ممکن است عبارت باشند از:

تله اطاعت

تله رها شدگی

تله بی اعتمادی

تله آسیب پذیری

تله وابستگی

تله محرومیت هیجانی

تله طرد اجتماعی

تله نقص و شرم

تله شکست

تله معیارهای سخت گیرانه

تله استحقاق

شما با این جستجوها به اینجا رسیده اید:

روانشناس ایرانی در کالیفرنیا ، روان شناس ایرانی در کالیفرنیا ، روانشناس ایرانی در کانادا ، روانشناس ایرانی در لس آنجلس ، روانشناس ایرانی در سن دیگو ، روانشناس ایرانی در سن خوزه ، روانشناس ایرانی در آلاسکا

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید