روانشناس ایرانی در قطر: اگر شما در کشور قطر زندگی می کنید و در جستجوی روانشناس ایرانی برای رواندرمانی و مشاوره هستید می توانید با دکتر شهرزاد رشن جلسه مشاوره صوتی یا ویدیویی داشته باشید.

دکتر شهرزاد رشن، متخصص روانشناسی(دکترای تخصصی در روانشناسی(Phd))، دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی ایران، دارای شماره نظام روانشناسی، عضو انجمن روان شناسی ایران و با سابقه روان درمانی بیش از ۱۰۰۰ مراجع می باشند.

برای هماهنگی وقت مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.روانشناس ایرانی در قطر

مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در قطر در چه حیطه هایی می تواند به ما کمک کند؟

یک روانشناس به طور کلی کاری که انجام می دهد این است که در راه شناخت شما به شما کمک می‌کند، به شما کمک می کند تا تله های زندگی خود را بشناسید.

به طور مثال اگر شما تله رهاشدگی دارید ابتدا با آن آشنا شوید و بتوانید آن را شناسایی کنید و در ادامه بفهمید که آیا احساس شما درست است؟ و یا به خاطر مسائلی است که در کودکی اتفاق افتاده و در حال حاضر نیز به خاطر احساسات گذشته ادامه پیدا کرده است.

سوال از دکتر روانشناس ایرانی در قطر در مورد تله های زندگی:

تله های زندگی شامل تله اطاعت، تله نقص/شکست، تله آسیب پذیری و … هستند.

چرا این امر مهم است که تلاش های خود را در زندگی بشناسیم؟ زیرا احتمالاً با توجه به روابط مان در کودکی ما در یکی از این تله ها و یا چند مورد از  آنها گرفتار می‌شویم.

به مثال زیر دقت کنید: تله رهاشدگی: به طور مثال فردی که در کودکی از او به طور کامل مراقبت نشده یعنی پدر و مادر در حال جدایی بودند و بیشترین توجه شان به خودشان و دعواهای شان بوده و در نتیجه کودک احساس رها شدگی کرده و پس از آن نیز در روابط دیگرش هم این حس را تجربه می‌کند. در روابط دیگر فرد به شدت ترس از رها شدن دارد و برای اینکه به این ترس فایق بیاید راهکارهایی را در پیش می گیرد ممکن است.

راهکارها:

فردی ممکن است به هیچ عنوان وارد روابط صمیمی نشود تا این احساس رها شدگی را تجربه نکند به طور مثال انقد درگیر کار می سود که وقت برای موارد دیگر پیدا نکند.

در مورد دیگر فرد با وابستگی بیش از حد می خواهد این موضوع را جبران کند و در نهایت نیز این چسبندگی باعث می شود که فردی که با او در رابطه است را از دست بدهد و همان احساسی که از آن فرار می کرد را تجربه کند.

حیطه های کاری روانشناس ایرانی در قطر:

مشاوره فردی(اضطراب، افسردگی، وسواس،انواع فوبی ها و …)

بهبود تمرکز

افزایش اعتماد به نفس

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره طلاق

زوج درمانی

خانواده درمانی

بیشتر با این تله ها آشنا شوید:

تله بی اعتمادی: باعث می شود شما احساس کنید و یا انتظار این را داشته باشید که دیگران به شما آسیب بزنند و یا با شما بدرفتاری کنند.

تله وابستگی: اگر شما گرفتار و درگیر این تله در زندگی باشید احساس می کنید بدون دیگران نمی توانید زندگی کنید و در بزرگسالی نیز به دنبال افرادی هستید که قدرتمند باشند و آن ها به جای شما تصمیم بگیرند . در نتیجه به شما حکومت کنند.

شما با این جستجوها به این مقاله رسیده اید:

روانشناس ایرانی در قطر، روان شناس ایرانی در قطر، روانشناس در قطر، مشاور ایرانی در قطر، روانشناس ایرانی در کویت، زوج درمانگر در قطر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید