روانشناس ایرانی در کانادا: اگر شما در کشور کانادا زندگی می کنید و می خواهید با یک روانشناس ایرانی مشاوره داشته باشید می توانید با دکتر ناقل به صورت مشاوره صوتی یا ویدیویی مشاوره بگیرید.

مشاوره به صورت تصویری و صوتی انجام می شود.

دکتر ناقل (متخصص روانشناسی) دارای دکترای تخصصی روانشناسی، پروانه کار از سازمان نظام روان شناسی ایران، عضو انجمن روانشناسان ایران و با سابقه رواندرمانی و مشاوره بیش از ۱۰۰۰ مراجع می باشند.

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

چرا مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در کانادا را انتخاب کنیم؟

روانشناس ایرانی در کانادا

یک سوال اصلی که برای فرد پیش می آید این است چرا روانشناس ایرانی در کانادا به روانشناس کانادایی برای بیشتر افراد ارجحیت دارد؟ با توجه به اینکه افراد در روان درمانی و مشاوره احتیاج دارند که به زبان مادری شان صحبت کنند تا بتوانند راحت مکنویات ذهنی خود را بدون اینکه به آن فکر کنند بیان کنند بنابراین صحبت کردن به زبان مادری برای مشاوره و روان درمانی از ارجحیت بالاتری برخوردار است. برای این منظور می توان از مشاوره آنلاین چه به صورت تصویری و چه به صورت صوتی نیز استفاده کرد.

مشاوره آنلاین را انتخاب کنیم یا مشاوره تلفنی با روانشناس ایرانی در کانادا؟

یکی از سوال های رایج دراین زمینه مشاوره آنلاین این است که مشاوره تصویری را انتخاب کنیم یا مشاوره صوتی؟ و اینکه آیا مشاوره تصویری به مشاوره صوتی ارجحیت دارد یا خیر؟

پاسخی که می توان به این موضوع داد این است که در حقیقت این انتخابی کاملا شخصی است و ممکن است یک فرد ترجیحش برای مشاوره صحبت کردن به صورت تصویری باشد زیرا بیشتر احساس نزدیکی با روانشناس خود می کند و ترجیح می دهد چهره به چهره صحبت کند. اما در بعضی از موارد دیگر ترجیح به مشاوره صوتی می باشد زیرا برای شخص راحت تر است که بدون اینکه روانشناس را ببیند مکنویات ذهن خود را بازگو کند

می توان به این نکته نیز اشاره کرد که فروید نیز برای اینکه مراجعش بتواند به صورت آزاد نداعی آزاد بکند کاناپه فرد را به صورتی می گذاشت که همدیگر را مشاهده نکنند.

چرا مشاوره آنلاین تصویری:

با این حال در بسیاری از موارد نیز ترجیح فرد با مشاوره تصویری می باشد.

مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی انجام می شود؟

مشاوره های فردی از جمله:

وسواس، اختلال های اضطرابی، افسردگی ، اشکال در تمرکز، بهبود اعتماد به نفس و ..

 

و در زمینه روابط بین فردی:

مانند مشکلات ارتباطی، خیانت در رابطه ، تحکیم ارتباط ..

مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره خانواده و زوج درمانی

تله های زندگی که در مشاوره از آن ها آگاه می شوید کدام است؟

تله اطاعت

تله رها شدگی

تله بی اعتمادی

تله آسیب پذیری

تله وابستگی

تله محرومیت هیجانی 

تله طرد اجتماعی

تله نقص

تله شکست

تله معیارهای سخت گیرانه

تله استحقاق

  •  

روانشناس ایرانی در کانادا، دکتر ناقل(مشاوره به صورت تصویری و صوتی انجام می شود) :

عضویت:

  • انجمن روانشناسی ایران – از سال 1389
  • سازمان نظام روانشناسی جمهوری اسلامی ایران – از سال 1394
  • انستیتو روانکاوی تهران – 1390-1391

چه زمانی به مشاور و یا دکتر روانشناس ایرانی در کانادا مراجعه کنیم؟ 

مراجعه به روانشناس چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری وقتی لازم می شود که فرد احساس کند کارایی لازم را در زندگی ندارد و یا عملکردش دچار اشکال شده است، به طور مثال در صورتی که اضطراب ، افسردگی و یا وسواس در فرد باعث احساس آشفتگی در او و یا کاهش در عملکرد اجتماعی و یا کاری وی شود لازم است به طور قطع به روانشناس مراجعه کند.

در صورتی که فرد از کمبود اعتماد به نفس نیز رنج می برد برای افزایش آن و ارتقا عملکردش نیز به مشاور احتیاج دارد، در مورار دیگر مانند انواع فوبی ها (ترس از مکان های باز، ترس از حیوانات و …) نیز توصیه می شود فرد برای دیدن روان شناس اقدام کند.

علاوه بر آن برای پیشگیری از مشکل ها نیز مانند مشاوره قبل از ازدواج، از دیگر مواردی است که توصیه می شود به روانشناس مراجعه شود. دیگر مواردی که افراد به روان درمانی و مشاوره احتیاج دارند مواقعی است که زوج ها برای بهتر شدن ارتباط ، و یا حل شدن مشکل های ارتباطی احتیاج به ورود یک فرد متخصص دارند.

روان درمانی در زمینه خیانت به چه صورت انجام می شود؟

در زمینه خیانت در ابتدای امر مهم این است که احساسات فرد آسیب دیده به طور کامل بیان شود، زیرا فرد در این مورد احساسات متنوع و شدیدی را نسبت به فرد آسیب زننده احساس می کند از جمله خشم، غم و … سپس لازم است که به طور کامل بررسی شود که فرد آسیب زننده به چه دلیل وارد این گونه ارتباطات شده است و نیازو ریشه ای که باعث به وجود آمدن این مشکل شده است بررسی شود.

در این راستا سوالات زیر ممکن است برای فرد آسیب دیده به میان آید:

  • آیا میتوان خیانت را بخشید؟
  • آیا خینت ارثی است؟
  • آیا خیانت قابل درمان است؟
  • از کجا بدانیم، دوباره این اتفاق نمی افتد؟

شما با این جستجوها به این مقاله رسیده اید:

روانشناس ایرانی در کانادا، مشاوره خانواده در کانادا، مشاوره زوج در کانادا، مشلوره خیانت در کانادا، مشاور در کانادا ، روانشناس ایرانی در آلبرتا ، روانشناس ایرانی در تورنتو، روانشناس ایرانی در کالگری ، روانشناس ایرانی در ونکوور

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید