در گذشته بیشتر این عقیده مورد باور عموم بود، که زنانی با طرز تفکر فمنیستی و پارتنرشان، رضایت جنسی  کمتری را در رابطه جنسی تجربه می کنند، حال می خواهیم بدانیم که آیا این طرز فکر درست است یا خیر؟

امروزه تحقیقات جدیدی در این زمینه انجام شده است. که نشان می دهد این افراد و شرکای جنسی شان رضایت جنسی بیشتری را در رابطه جنسی تجربه کرده و علاوه بر آن رابطه های با دوام تری نیز خواهند داشت.

به نظر می رسد این امر به این علت است که زنانی با تفکراتی فمنیستی،برای خود حقی برابر در رابطه قائل هستند که موجب می شود در ارتباط جنسی نقش فعال تری داشته باشند و افکاری سنتی مانند “رابطه جنسی صرفا برای لذت بردن مردان است”،در نظر آنان اعتباری ندارد.
مردان نیز در طرف دیگر این ماجرا،به دلیل نقش فعال زنان در رابطه و لذت بردن پارتنرشان،احساس رضایت جنسی بالاتری را اعلام کردند.
علاوه بر این به دلیل نقش برابر زن و مرد در تامین هزینه های زندگی و کارهای منزل،فشار روانی کمتری به مردان وارد می شود و انجام کارهای منزل همراه هم باعث افزایش زمان در کنار هم بودن زن و مرد شده و در کل سبب ایجاد ارتباطی صمیمی تر و بادوام و برابر بین آنها می شود(توصیه می شود در صورتی که در روابط خود دچار اشکال هستید حتما به یک تراپیست خوب در تهران مراجعه کنید). 

برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد رضایت جنسی در زنان فمنیست به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.sciencedaily.com/releases/2007/10/071015102856.htm

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید