مردان مایلند موفقیت در رابطه جنسی شان را با ارگاسم شریک جنسی شان بسنجند. اگر یک بار همسرشان ارگاسم نداشته باشد، آنها ممکن است ساعت ها لب و لوچه شان آویزان باشد. به این دلیل است که زنان حتی اگر تمایلی برای داشتن ارگاسم نداشته باشند، احساس می کنند که برای نشان دادن آن تحت فشار هستند و مجبورند گاهی به آن تظاهر کنند. گاهی اوقات، آنان شاید فقط به خاطر این که همسرشان را خشنود سازند، تظاهر به خشنودی و لذت جنسی می کنند.

اینگونه وانمود سازی و احساس تحت فشار بودن، برای تظاهر کردن به لذت در رابطه جنسی مانع از ارضاء شدن کامل زنان می شود؛ هم چنین مانع از لبریز شدن زنان از لذت جنسی شده و آنان را از طی روند طبیعی رابطه جنسی شان باز می دارد.اگر زن مجبور شود هر بار که رابطه جنسی دارد، به خاطر همسرش احساس موفقیت در رابطه جنسی داشته باشد پاسخ های یکسان نشان دهد و با تظاهر به ارگاسم کند، نمی تواند به آرامش دلخواهش دست یابد و رفته رفته علايق و تمایلات خودش را گم می کند و دیگر نمی داند که در چه مواقعی واقعا خواهان رابطه جنسی طبیعی است.

ایحاد استرس در زنان

فشار بر روی زنان برای داشتن ارگاسم در رابطه جنسی، از ارضاء شدن کامل آنها جلو گیری می کند. هنگامی که یک زن برای داشتن ارگاسم احساس فشار می کند، این احساس می تواند مانع از تجربه کردن ارگاسم واقعی برای او شود. هم چنین احساس تحت فشار بودن و تظاهر به ارگاسم در زمان های متعدد رابطه جنسی با همسر ، در واقع باعث می شود بدن زنان آمادگی لازم برای ارگاسم واقعی را از دست بدهد و حتی در مواقعی هم که بدن آنان مستعد رسیدن به آن است، ارگاسم را تجربه ننمایند.

یکی از ضروریت ها برای تجربه سکس عالی در زنان، عدم وجود احساس فشار برای انجام هر گونه تظاهر و هر نوع عملی است. این علم می تواند به آسانی با داشتن شناخت نسبت به تفاوت های موجود بین زن و مرد، حاصل شود. زندگی با سکس عالی، یعنی این که گاهی اوقات رابطه جنسی یک خاطره فوق العاده شگفت انگیز خواهد بود که هرگز فراموش شدنی نیست؛ این در حالی است که در زمانهای دیگر ممکن است به این شدت نباشد. اما با این حال، آن روابط هم، عاشقانه هستند و به واسطه آنها هر یک از زوجین چیزهایی را که می خواهند به دست می آورند. مرد به ارگاسم دلخواهش می رسد و زن هم، خواه از نظر خلقی شرایط دست یافتن به ارگاسم را داشته باشد یا نه، به محبت و نوازش فیزیکی ای که خواهان آن است، دست می یابد.

برای بهبود در روابط عاطفی خود که یکی از علل مهم در به وجود آمدن اشکال در روابط زناشویی است، می توانید به یک روانشناس خوب مراجعه کنید.

منبع: کتاب مردان مریخی زنان ونوسی در اتاق خواب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید