روانشناس ایرانی در برلین: اگر شما در برلین زندگی می کنید و به دنبال یک روانشناس ایرانی برای رواندرمانی و مشاوره هستید می توانید با خانم دکتر ناقل، دکترای تخصصی روانشناسی مشاوره صوتی یا ویدیویی داشته باشید.

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

چرا مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در برلین؟روانشناس ایرانی در برلین

 

یک سوال اصلی که پیش می آید این است چرا روانشناس ایرانی در برلین به روانشناس آلمانی برای بیشتر افراد ارجحیت دارد؟ زیرا در رواندرمانی و مشاوره اولین موضوع مهم این است که با درمانگر بتوانیم ارتباط بگیریم و احساس راحتی کنیم، و علاوه بر آن یکسان بودن فرهنگ ها به درک بیشتر موضوعات کمک شایانی می کند.

مشاوره آنلاین را انتخاب کنیم یا مشاوره تلفنی؟

مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین کدام را انتخاب کنیم؟ کدام بهتر است؟ برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که اگر بخواهیم بین این دو نوع مشاوره انتخاب کنیم کدام بر آن یکی ارجحیت دارد؟

در این مورد بیشتر انتخاب شخصی است زیرا مهم راحت بودن خود فرد و مراجع است، در حقیقت موضوع اصلی و اولویت برای انتخاب نوع مشاوره احساس راحتی خود فرد برای صحبت کردن در مورد مشکلاتش است، به طوری که تا جای امکان بتواند بی پرده در مورد مشکلانش، احساساتش، هیجاناتش و .. صحیت کند، برای بعضی افراد به این صورت است که اگر تلفنی صحبت کنند احساس راحتی بیشتری دارند، و راحت تر می تواند در مورد مسایل صحبت کنند، زیرا حس می کنند انگار که در تنهایی خود صحبت می کنند و حس راحتی بیشتری دارند.

علاوه بر آن مزیت دیگر مشاوره تلفنی به این خاطر است که چون درمانگر و روانشناس را نمی بینند، احساس مورد قضاوت قرار گرفتن و به دنبال آن سانسور کردن خود را خیلی کمتر دارند، زیرا بعضی اوقات حتی ظاهر درمانگر نیز باعث می شود مراجع در بعضی موارد خودسانسوری خیلی بیشتری داشته باشد. حال بررسی می کنیم چرا بعضی افراد مشاوره آنلاین را انتخاب می کنند:

چرا مشاوره آنلاین تصویری:

با این حال بسیاری از افراد دیگر مشاوره تصویری را به تلفنی ترجیح می دانند زیرا در ارتباط تصویری بیشتر احساس نزدیکی با درمانگر و روانشناس دارند.

مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی انجام می شود؟

در زمینه مشاوره های فردی از جمله:

افسردگی، وسواس، اختلال های اضطرابی، اشکال در تمرکز، بهبود اعتماد به نفس و ..

و در زمینه روابط بین فردی:

از جمله مشکلات ارتباطی، خیانت در رابطه و ..

مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره خانواده و زوج درمانی

  •  

 

یک دیدگاه

  1. با سلام،
    خانم دکتر شهرزاد رشن بسیار با حوصله و با انگیزه در جهت حل مشکل بنده من را یاری رساندن و از ایشان بسیار متشکرم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید