روانشناس ایرانی در هامبورگ:

در بعضی موارد ما احتیاج داریم که با یک مشاور صحبت کنیم، اگر احساس می کنید به یک روانشناس ایرانی در هامبورگ احتیاج دارید و در کشور آلمان هستید می توانید به صورت ویدیو کال و یا صوتی از دکتر شهرزاد رشن مشاوره بگیرید.

اگر شما در کشور آلمان زندگی می کنید و احتیاج به  یک روانشناس ایرانی در هامبورگ دارید می توانید به صورت ویدیو کال و یا صوتی با دکتر شهرزاد رشن متخصص روانشناسی صحبت کنید.

حوزه های کاری یک روانشناس ایرانی در هامبورگ:

درمان انواع اختلال های اضطرابی از قبیل انواع فوبی ها، اختلال اضطراب فراگیر(GAD)، اختلال پس از سانحه(PTSD)

درمان انواع افسردگی: افسردگی فصلی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی ماژور و ..

درمان وسواس

افزایش اعتماد به نفس و جرات ورزی

بهبود عزت نفس

شخصیت شناسی

بهبود روابط

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی و یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

دکتر شهرزاد رشن دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی، دارنده پروانه نظام از سازمان روانشناسی ایران، عضو انجمن روانشناسان ایران و با سابقه بیش از 1000 مراجع هستند.روانشناس ایرانی در هامبورگ

 

مهارت های لازم برای یک روانشناس ایرانی در آلمان:

اطلاع از فرهنگ کشور مراجع و مشکلات و سختی هایی که مهاجرت برای فرد ایجاد می کند، علاوه بر آن همزبان بودن مشاور برای مراجع یکی از مزیت های مهم است که او بتواند در کمال راحتی و بدون هیچ تلاشی صحبت های درون ذهنش را با روانشناس و مشاور در میان بگذارد.

علاوه بر آن داشتن مدرک تخصصی در این زمینه و دار بودن مجوز کار یکی از ملاک های مهم دیگر برای روانشناس است، به این خاطر که یک فرد با وجود این مدارک می تواند تشخیص بدهد که یک روانشناس صلاحیت کافی برای این کار را دارد.

سابقه کاری و تجربه در این زمینه از دیگر ملاک های مهم برای روانشناس است، مانند بسیاری از کارهای دیگر علاوه بر علم و دانش در این زمینه داشتن تجربه بسیار حايز اهمیت است.

مشاوره خانواده ایرانی در هامبورگ:

در بسیاری از موارد در صورتی که فرد برای رابطه اش و یا مشکل خودش مراجعه می کند، در واقع بهتر است که در محیطش بررسی شود. به معنای اینکه رابطه فرد در محیط خانوادگی و تاثیراتی که افراد دیگر بر روی او دارند، به طور مثال اگر فردی حتی دروغ می گوید علاوه بر اینکه تاریخچه وی باید بررسی شود، باید دید که افراد دیگر در خانواده با او چطور برخورد می کنند، آیا با همه افراد اینگونه رفتار می کند، یا تنها با یک فرد در خانواده این گونه رفتار می کند؟

در نتیجه این امر مهم است که توجه داشته باشیم در برخی موارد خانواده درمانی به جای درمان فردی توصیه می شود، زیرا تغییر فرد به تنهایی نمی تواند کارساز باشد.

برای درمان خیانت چه راهکارهایی پیشنهاد می شود؟

در ابتدای امر نکته مهم این است که دلایل زیربنایی خیانت مشخص شود، باید به این امر توجه داشت که اگر دلایل زیربنایی مشخص شود با حل این مشکل، امکان پدیدار شدن دوباره آن کاملا وجود دارد. به همین دلیل تا دلیل زیربنایی مشخص نشود و در رفع آن کوشش نشود اتفاقی حاصل نمی شود.

بیشتر بخوانید: روانشناس خوب در تهران

کتاب های رواشناسی که خواندن آن ها برای عموم مردم توصیه می شود:

از حال بد به حال خوب

زندگی خود را دوباره بیافرینید

ازدواج بدون شکست

مصایب عشق

دروغ گویی روی مبل

مامان و معنی زندگی

احتمالا با این جستجوها به این مقاله رسیده اید: روانشناس ایرانی در هامبورگ، روانشناس ایرانی در آلمان، روانشناس در هامبورگ، روانشناس در آلمان، مشاور خانواده در آلمان، مشاور خانواده در هامبورگ، روانشناس ایرانی در کلن

 

یک دیدگاه

  1. سلام خانم دکتر رشن،
    من احتیاج به یک مشاور فارسی زبان در زمینه مسایل و مشکلات روحی روانی در هامبورگ دارم ،لطفا برای من بفرمایید که ایا شما مقیم شهر هامبورگ المان هستید؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید