روانشناس ایرانی در کلن: اگر شما در شهر کلن آلمان زندگی می کنید و به دنبال یک روان شناس ایرانی برای روان درمانی و مشاوره هستید می توانید با دکتر ناقل مشاوره صوتی یا ویدیویی داشته باشید.

دکتر ناقل، متخصص روانشناسی(دکترای تخصصی در روانشناسی)، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی ایران، شماره نظام روانشناسی، عضو انجمن روان شناسی ایران و با سابقه روان درمانی بیش از ۱۰۰۰ مراجع می باشند.

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 00989127948812 می توانید پیام دهید.

چرا مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در کلن را انتخاب کنیم؟روانشناس ایرانی در کلن

 

یک سوال اصلی که برای هر فردی ممکن است در این زمینه پیش بیاید این است که چرا روانشناس ایرانی در کلن به یک روانشناس آلمانی برای بیشتر افراد ایرانی که در این شهر زندگی می کنند ارجحیت دارد؟

شاید این گونه بتوان به ان سوال جواب داد که بیشتر اشخاص برای روان درمانی و مشاوره و در حقیقت در جایی که بخواهند در مورد خصوصی ترین و عمیق ترین بخش وجود خود صحبت کنند ترجیح می دهند که به زبان مادری خود صحبت کنند و البته دلیل مهم دیگر این است که در مشاوره و روان درمانی فرهنگ فرد بسیار مهم است و در صورتی که روانشناس از جزییات فرهنگی مراجع اطلاع نداشته باشد، چگونه می تواند در فهم و حل مشکلات فرد به او کمک کند.

  •  

چه زمانی به مشاور و یا دکتر روانشناس ایرانی در کلن مراجعه کنیم؟ 

در بسیاری از موارد مهاجرت به یک کشور دیگر در ابتدای امر ممکن است برای شما احساس غم، ناراحتی و غربت ایجاد کند، زیرا مهاجرت باعث تغییرات اساسی در روند زندگی فرد می شود و به همین دلیل در سال های ابتدایی تطبیق با شرایط کار دشواری است.

علاوه بر آن به دلیل احساس تنهایی در کشور دیگر ممکن است ما با افرادی وارد رابطه شویم که افراد مناسبی برای ما نباشند و بیشتر برای رفع احساس تنهایی به سمت آن ها می رویم، در چنین مواردی نیز یک روانشناس به ما می تواند در روشن نمودن قضایا کمک شایانی کند.

مشاوره آنلاین و مشاوره صوتی در زمینه های زیر صورت می گیرد:

حل مشکلات در روابط عاطفی بین طرفین(خیانت، مشکلات ارتباطی بین زوجین و ..)

درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، انواع فوبیا، حملات پانیک و ..

بهبود اعتماد به نفس

بهبود در کنترل خشم

مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره خانواده و زوج درمانی

و …..

مشاوره آنلاین یا مشاوره صوتی با روانشناس، کدام برای من بهتر است؟

این موضوع کاملا به شما و اینکه در چه صورت راحت تر و صریح تر می توانید در مورد مشکل خود صحبت کنبد بستگی دارد، در بسیاری از موارد افراد مشاوره تلفنی را ترجیح میدهند زیرا با راحتی بیشتری می توانند در مورد مشکلات خود صحبت کنند. اما در برخی از موارد نیز افراد مشاوره تصویری را ترجیح می دهند زیرا ارتباط چهره به چهره را ترجیح می دهند.

مشاوره در زمینه خیانت به چه صورت انجام می گیرد؟

در این موارد ابتدا مهم است که هیجانات فرد به طور کامل بررسی و بازگو شود، هیجانات وافکار شخص آسیب دیده و یا شخص مقابل به دقت بررسی شود، زیرا در این موارد فرد آسیب دیده احساسات بسیار آشفته ای را در این زمینه تجربه می کند. این هیجانات طیف گسترده ای را در بر می گیرد و شامل اضطراب شدید، احساس غم، افسردگی می باشد، علاوه بر آن فرد ممکن است احساس بی اعتمادی زیادی به فرد مقابل داشته باشد و احساس کند دیگر به هیچ عنوان نمی تواند به این فرد اعتماد کند.

علاوه بر آن با سوالات زیادی در ذهن خود روبه رو می باشد، از جمله اینکه آیا می تواند با همسرش مثل قبل زندگی کند؟ آیا باید او را ببخشد؟ چگونه مطمئن شود که دیگر این کار را نمی کند؟ و …

شما با این جستجو وارد شدید:

روانشناس ایرانی در کلن – دکتر روانشناس ایرانی در کلن – روانشناس ایرانی در آلمان – روانشناس ایرانی در هانوفر – روانشناس ایرانی در هامبورگ – روانشناس ایرانی در مونیخ –

 

 

 

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید