روانشناس ایرانی در چک: اگر شما در چک زندگی می کنید و به دنبال یک روانشناس ایرانی برای روان درمانی و یا مشاوره هستید می توانید با دکتر شهرزاد رشن مشاوره ویدیویی داشته باشید.

دکتر شهرزاد رشن دارای پروانه کار از سازمان نظام روانشناسی ایران، دکترای تخصصی در روانشناسی، شماره نظام روانشناسی، عضو انجمن روانشناسی ایران و با سابقه روان درمانی بیش از ۱۰۰۰ مراجع می باشند.

برای تعیین وقت و هماهنگی مشاوره ویدیویی یا تلفنی به شماره واتساپ 9121024824 0098 می توانید پیام دهید.

چرا مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در چک ؟

همان طور که می دانیم پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در کشور چک کار دشواری است، و بیشتر ایرانیان در این کشور برای مشاوره ترجیحشان روانشناسی است که با فرهنگ آن ها آشنا باشد، به همین خاطر مشاوره آنلاین با یک روانشناس ایرانی یکی از گزینه هایی است که برای افرادی که دسترسی راحت در کشورشان به مشاور فارسی زبان ندارند توصیه می شود.

مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی؟ کدام یک را انتخاب کنیم برای مشاوره؟

مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین کدام را انتخاب کنیم؟ کدام بهتر است؟

در خصوص این مورد پاسخ درستی وجود ندارد و با توجه به راحتی خود مراجع تعیین می شود، گاها برای مراجع راحت تر است که حرف های خود را تلفنی بزند، یکی از دلایلی که فروید نیز مراجعان خود را به صورتی می دید که پیشتشان به او بود و بر روی تخت خوابیده بودند این بود که به راحتی هر حرفی که به ذهنشان می رسد بزنند و دیدن درمانگر باعث سانسور کردن حرف هایشان نشود. زیرا در روش فروید این مساله مهم بود که مراجع هر حرفی که به ذهنش می رسد بزند تا بالاخره مقاومت شکسته شود و به سمت مسایلی برود که مشکل اصلی آنجاست.

اما بعضی از اشخاص که به طور مثال می خواهند با یک روانشناس ایرانی در چک مشاوره کنند مشاوره ویدیویی را ترجیح می دهند، زیرا ترجیحشان این است که با درمانگر ارتباط رو در رو داشته باشند.

کشور چک

کشوری است واقع در اروپای مرکزی، از شهرهای مهم این کشور برنو، پراگ، پلزن و استراوا هستند و دانشگاه بزرگ چارلز یکی از معروف ترین دانشگاه های این گشور است که از اطراف جهان دانشجو های بسیاری در آن مشغول به تحصیل هستند از جمله از کشور ایران.

دکتر شهرزاد رشن دارای:

مدرک دکترای تخصصی روانشناسی با رتبه 10 کنکور سراسری

مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی

دانش آموخته بهترین مدرسه تهران(تیزهوشان، فرزانگان) در دوره راهنمایی و دبیرستان

مدرک مهندسی نرم افزار کامپیوتر

متخصص در روان درمانی پویشی کوتاه مدت(ISTDP) و روان پویشی بلند مدت(DPHP) است.

متخصص در درمان :

انواع اختلال های اضطرابی، افسردگی، فوبی های مختلف

مشکلات رابطه ای، خیانت در رابطه

مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره خانواده و زوج درمانگر

چرا انتخاب یک روانشناس ایرانی در چک به یک روانشناس چکی برای ایرانیان ارجحیت دارد؟

به دلیل اینکه در روان درمانی یکی از عوامل مهم این است که شما به راحتی بتوانید صحبت کنید، و بیشتر افراد با زبان مادری صحبت کردن برایشان راحت تر است تا لازم نباشد هم بر موضوعی که در موردش صحبت می کنند تمرکز کنند و هم در رابطه با زبانی که می خواهمد با آن صحبت کنند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید